2007/08/17

Aste Nagusia

Iritsi dira festak Pacaipampara, ta ni kamara gabe hemengo giroa islatzeko, azaltzen saiatuko naiz.

Herriko plaza kaleko saltzaileez gainezka dago, apenas dago zirrikiturik ibiltzeko. Hauek herriz herri beren produktuak saltzen dabiltzanak dira eta euren denetan bizi dira, lo hortxe egiten dute, jan ere, beharrak ba txokoren batean edo, ez dakit baina hemen sekulako kiratsa dago. Ta klaro hanibeste jenderen artean ezin ba nire lagunak aurkitu asi que apenas egin dut ezer. Atzo gabean nire hemengo familiarekin Castillo dioten espektakulua ikustera joan nintzen. Ez nuen ezer handiri kespero eta akaso horrexegatik harrituta geratu nintzen ikusi nuenarekin, su artifizialez eta petardoez ekipatutako kainaberazko eraikin altu bat montatua zegoen zeinetatik argiak etab ateratzen ziren baina modu programatuan, Donostian ditugun suen antzerakoekin amaiera emateko. Aste nagusian nengoela zirudien, asko gustatu zitzaidan.

Gaur goizean etxekoekin mezetan izan naiz. Urteko egunik garrantsitsuena da, Asuntzioko Ama Birginarena eta kuriosidadez bada ere joan egin naiz. Ta hor ezin esan diferentzia nabarmenik topatu udanik EHrekin, hori bai, jendea gainezko, beren gauzekin, betiko desorganizazioa baina tira. Ateratzean apaizetako batekin hizketaldi txiki bat izateko abagunea izan dut eta hra non 7 urterako Argeliara joateko prest dagoen, buf iruditu zait ez duela oso argi nora dihoan, nik uste pixkat arduraturik utzi dudala baian arrazoiarekin.

Ahazten zitzaidan. Nik ez dut ikusi baina esan didatenez atzo gizon bat ibili omen zen plazan zehar bere haur jaio berria doain eskeiniz, berak ezin zuela eta haren kargu egin eta hemen ondoko herriko emakume batek hartu duela.

Amaitzeko, hemen uzten dizuet aurreko eguneko mobilizazioko argazki bat.

No hay comentarios: