2007/08/14

Ondartza/Mendia (2)

Astelehena 4: Goizean etxeko laneatan laguntzen geratu nintzen. Gauena kasulaidadez (como no) urtebetetze festa batean azaldu nintzen baina denbora gutxirako.

Asteastea 5: Egun honetan ya Gerentearekin elkartu nintzen nik pentsatuta daukadan lanaz hitzegiteko. Atsaldean area guztietako arduradunekin elkartzeko konprometitu ginen baina nada.

Asteazkena 6: Ohiko atzerapenarekin eta ni pertsonaldi jendaren bila joan behar izanik baina azkenean bilera gauzatu zen. Oso kontentu atera nintzen, bentan positiboa. Gero eguerdian beste eskontza bat ikusteko parada izan nuen ofizinan baina oraigoan argazkiak ateratze nintzan eskatu zidaten, bideoren bat ere asi que bodako fotografoa nintzela esan daiteke.

Osteguna 7: uste dut datekin nahasteren bat izan dudala, osteguna hilak 9 baitzen. Beno, goizean lanean baina ya funamendu pixkatekin, jendeakin hitzetan etab, gero hurrengo eguneko mobilizazioaren prestaketak eta gauen hizketaldi luzea hemen nagoenetik nire lagun minenak diren marco eta Aldorekin.

Ostirala 10: udaletxeko langileeak, ingurumenaren aldeko mobilizazioara etorritako milaka jenderentzako janaria prestatzeko konprometitu ginen eta hortan igaro genuen goiza. Gerokoa uste dut azaldu dudala dagoeneko.

Larunbata, Igandea: dagoeneko nekatuz naiz idazteaz (eta zuek irakurtzeaz seguro) asi que motza izango naiz
. Gaixo nengoen asi que basicamente ohean egon naiz liburuak irakurtzen.

Astelehena: lanean.

Uffffffff, bukatu dut. Barkamenak aktsak guztiengatik.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Aupa Andoni

asko sentitu zenun lurrikada???

ondo zaude?? nola geratu da dena??

Ahal dezunean idatzi denok jakiteko nolakoa den egoera, Espero det zure hirian eragin asko ez izatea.

Agur bero bat

Andoni dijo...

Sentitzen dut lehenago ez idatzi izana. Gertaere hartatik internet gabe izan gara eta uste dut datozen egunetan berdin jarraituko duela asi que ez arduratu blogean ez badut idazten edo emailak ez baditut erantzunten. Oraintxe Piuran nago eta bertako konexioa aprobetxatzen ari naiz.

Ba zaudete lasai hemen ez baineguen ezertxo ere sentitu. Dena ondo beraz.

Esto, ondo legoko komentarioak idaztean zuen izena jarriko bazenute nik jakin dezadan.

Laister Donostiako estropadak asi que ezin despeditu Aupa Orio esan gabe.